Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Christina - 1 juli 2011 01:40

Det är ingen idé att försöka planera någonting! 

Varför ska man ens försöka göra det när det Aldrig någonsin blir ens i närheten i alla fall!

Jag brukar tycka om att planera, det är liksom min grej... Trodde jag i alla fall.

Men nu börjar jag inse att jag ska sluta med det. 

Det enda som sker ifall jag försöker planera någonting är att det inte sker, går inte att genomföra eller liknande. Och jag blir besviken.

Det funkar som sagt inte, jag orkar inte! 

Så om det är någon som känner för att planera och administera mitt liv so be my guest!

Jag har massor som jag egentligen måste förbereda o.s.v Vi ska få hem Tekken nu på måndag, vi ska åka till landet om några veckor och det är egentligen en massa förberedelser jag måste göra. 

Men jag orkar inte. Fram för allt inte själv! 

All min ork har sakta men säkert börjat rinna iväg. Jag känner mig irriterad och blir sur och grinig för minsta lilla. Det är inte jag! Jag vill inte vara sådan!

Jag vill vara den där glada och positiva tjejen som jag brukar vara.

Men det kommer förhoppningsvis snart tillbaka.


Nu ska jag lägga mig och försöka kolla på en film.

Vi hörs!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards