Alla inlägg den 23 november 2010

Av Christina - 23 november 2010 02:21

Jag behöver verkligen hjälp att förstå mig själv ibland. Just nu är jag så less på mig själv så att det inte är klokt åt det!

Kan man byta ut sig själv?

 

Det jag är mest less på är mina tankar... Jag grubblar och funderar hela tiden på allting oc självklart gärna även analysera saker som andra och jag själv sagt och gjort. Jag orkar inte det! Jag måste försöka sluta lägga energi på sådant och bara slappna av, göra saker och låta det vara så. Det som sker sker... Så enkelt är det egentligen. 

Jag måste även lära mig att jag faktiskt inte har så bråttom med mitt liv...jag är ung och har hela livet fram för mig

Måste bara få in allt detta i min arma skalle ;P

Men det ska nog gå bra. Jag har ju bra människor i min närhet!


Annars då? Jo, annars rullar livet på... sakta men säkert framåt. Spenderar oerhört mycket tid hemma hos min lilla extra familj ute i järfälla och det är så mysigt!!!

Sedan går jag fortfarande och väntar på besked för om jag ska få hyra lägeheten. Hoppas, hoppas!

Jag känner verkligen att jag MÅSTE  ha någonting eget och så fort som möjligt! Jag längtar!


4 veckor kvar tills jullovet och jag har även lätt ångest inför detta. Det är så mycket som måste vara klart innan dess. Jag måste hitta ett ämne att skriva mitt examensarbete om och jag måste hitta en praktikplats!! Det första är det mest bråttom med... Men som allting annat...det Löser sig ;)


Nää, man kanske skulle ta och försöka sova lite nu. Ska snart upp igen och åka upp till bålsta för den andra dagens föreläsning om ROI! Spännande :D


Men jag måste bara ge ett stort tack till alla mina underbara vänner som alltid finns där för mig i vått och i torrt! Ni är bäst!!!   


Kom ihåg:

Denna dagen - Ett liv

Presentation

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards